آذر سی آر ام

خانه

حساب من

ثبت نام

خدمات آذر.سی.آر.ام به کتابفروشی ها

کتابفروشان روشنی بخش فرهنگ یک جامعه و عاشقان مطالعه و کتاب هستند. شغلی که با دانایی، عشق و فرهنگ عجین شده است. اما اینکه کتابفروشان با مشکلات مالی و شغلی روبرو هستند، نشان از آمار پایین مطالعه در کشورمان دارد.
از طرف دیگر مخاطبان کتاب هم تعدادشان کم است. به همین دلیل تیراژ کتاب ها و فروش آنچنان بالا نیست. اما این به خودی خود یک حسن بزرگ نیز محسوب می شود. شما می توانید با تمام مخاطبان واقعی که در کتابخوانی و خرید کتاب جدی هستند، در ارتباط باشید.
معمولا درآمد کتابفروشی امکان هزینه بالای تبلیغاتی را نمی دهد و در نهایت تنها فضای مجازی است که می تواند به کمک کتابفروشی ها بیاید. فضای مجازی هم شرایط خاص خود را دارد و جوابدهی در حد انتظارها نیست.
ما تلاش می کنیم با آذر سی آر ام به شما کتابفروش های عاشق کمک کنیم. شما می توانید به صورت روزانه با مخاطبان خود همراه باشید. لازم نیست آن ها پیجی را دنبال کنند، این شما هستید که خود را مدام به مخاطبانتان یادآوری می کنید.
در واقع شما صفحه اختصاصی خود در آذر سی آر ام را با محتواهایی  چون تازه های نشر، معرفی کتاب، فیلم از کسب و کارتان، لیست و قیمت کتاب ها و لوازم التحریر و حتی فایل های کتاب صوتی و خوانش کتاب خواهید داشت. اما شما درگیر مسائلی چون طراحی سایت نخواهید شد. ما نیز به شما کمک می کنیم که شماره موبایل مشتریان خود را جمع آوری کنید و به شماره هایی که دارید، هر مورد جدیدی را اطلاع دهید.
برای مشاهده قابلیت های سامانه azarcrm و برخی از پروژه های اجرا شده، فقط کافیست عبارت azarcrm را به شماره 1000041041 ارسال کرده و یا با شماره های 09381111813 و 04135575484 تماس بگیرید.