آذر سی آر ام

خانه

حساب من

ثبت نام

خدمات آذر.سی.آر.ام به تئاتری ها

هنرپیشه های سینما و تلوزیون مشهورتر هستند اما هنری که هنرمندان تئاتر ارائه می دهند، زندگی کردن در هنر است. بر روی صحنه بردن یک نمایش 10 شبه شاید بیشتر از یک سال زمان برده باشد. به همین دلیل است که فقط هنرمندان واقعی به سمت تئاتر می روند.
شاید یکی از دغدغه های اصلی گروه های تئاتری، اطلاع رسانی است تا بتوانند تعداد بیشتری از مخاطبان را به سالن ها کشانده و درآمد بهتری کسب کنند. اطلاع رسانی درست و مناسب می تواند رمز موفقیت یک نمایش باشد.
شاید شما روش های سنتی مانند پوستر و بیلبورد را امتحان کرده اید و جواب نگرفته اید. فضای مجازی نیز با اینکه تاثیرگذار است اما نمی تواند به همه نیازهای شما پاسخ دهد. شما نیاز دارید که مخاطبان خود را شناخته و در طول سال به صورت دائمی آن ها را در جریان کارهایتان قرار دهید.
ما تلاش می کنیم با آذر سی آر ام به شما تئاتری ها کمک کنیم که مخاطبان دائمی جذب کرده و نگرانی از بابت مخاطب نداشتن کارهای جدید خود نداشته باشید. این مخاطبان می توانند حتی در سیستمی که ما پیشنهاد می دهیم، به صفحات خرید و رزرو آنلاین متصل شوند.
شما صفحه اختصاصی خود در آذر سی آر ام را با محتواهایی چون پوسترها، تصاویر، ویدئوهای نمایش ها و تمرین ها، توضیحات متنی، نظرسنجی از مخاطبان و حتی پادکست های صوتی، خواهید داشت. شما درگیر مسائلی چون طراحی سایت نخواهید شد. ما نیز به شما کمک می کنیم که شماره موبایل مشتریان خود را جمع آوری کنید و به شماره هایی که دارید، هر مورد جدیدی را اطلاع دهید.
برای مشاهده قابلیت های سامانه azarcrm و برخی از پروژه های اجرا شده، فقط کافیست عبارت azarcrm را به شماره 1000041041 ارسال کرده و یا با شماره های 09381111813 و 04135575484 تماس بگیرید.