آذر سی آر ام

خانه

حساب من

ثبت نام

خدمات آذر.سی.آر.ام به دانش بنیان ها

عصر حاضر و سال های پیش رو سال های شرکت های دانش بنیان و مبتنی بر فناوری است. شرکت های دانش بنیان و فناوری که پیشران جهان این روزهای ما محسوب می شوند. شرکت های دانش بنیان ایرانی نیز در سال های اخیر نشان داده اند که در صورت حمایت شدن می توانند نجات بخش اقتصاد کشور باشند.
بیشتر شرکت های دانش بنیان محصولات و خدمات باکیفیتی را ارائه می دهند اما نمی توانند به معنای واقعی و به وسعت ایران اطلاع رسانی و تبلیغ کنند. اینکه صنایع و عموم مردم از محصول و خدمات شما آگاهی یافته و به مشتری شما تبدیل شوند، پروسه پیچیده ای را می طلبد.
تجربه نشان داده است که اطلاع رسانی برای یک خدمت یا محصول دانش بنیان و فناورانه، نیازمند روش های دانش بنیان و فناورانه است و روش های سنتی مانند کارت ویزیت، بروشور و حتی تبلیغات محیطی نه فقط هزینه سرسام آوری را به شما تحمیل می کنند، بلکه جوابگوی نیازهای شما هم نیستند.
ما تلاش می کنیم با آذر سی آر ام به شما دانش بنیان ها، فناورها و صاحبان ایده کمک کنیم که با مخاطبان واقعی به صورت دائمی ارتباط داشته باشند و با صرف هزینه اندک، در طول سال و در هر زمان دلخواه پیام و محتوای خود را با هزینه یک پیامک به مخاطب برسانید.
شما صفحه اختصاصی خود در آذر سی آر ام را با محتواهایی چون پوسترها، تصاویر، ویدئوهایی از محصول و خدمات و یا روند تولید، توضیحات متنی و نظرسنجی از مشتری ها خواهید داشت. همچنین شما درگیر مسائلی چون طراحی سایت نخواهید شد. ما نیز به شما کمک می کنیم که شماره موبایل مشتریان خود را جمع آوری کنید و به شماره هایی که دارید، هر مورد جدیدی را اطلاع دهید.
برای مشاهده قابلیت های سامانه azarcrm و برخی از پروژه های اجرا شده، فقط کافیست عبارت azarcrm را به شماره 1000041041 ارسال کرده و یا با شماره های 09381111813 و 04135575484 تماس بگیرید.