آذر سی آر ام

خانه

حساب من

ثبت نام

خدمات آذر.سی.آر.ام برای سالن های زیبایی

معمولا آقایان مشتری های وفاداری برای پیرایشگران هستند و به این راحتی ها محل مراجعه خود را تغییر نمی دهند اما آمارها نشان می دهد که خانم ها مشتریان وفاداری برای آرایشگاه ها و مراکز زیبایی نیستند. اما شاید بتوان با راهکارهایی تعداد مشتریان وفادار را افزایش داد. 
سالن های زیبایی بانوان معمولا خدمات زیادی را به مشتری های خود ارائه می دهند. بعضا این خدمات حتی ترکیبی از خدمات زیبایی و خدمات پزشکی هستند. همین موضوع سبب می شود که ارائه این همه امکان و لیست قیمت برای همه مشتریان احتمالی شما غیرممکن باشد. 
علاوه بر این شما معمولا در مناسبت های مختلف تخفیف هایی نیز برای مشتریان خود در نظر خواهید گرفت و این تخفیف ها باید ظرف چند روز به اطلاع تمام مشتریان شما و مشتریان احتمالی برسد.
ما تلاش می کنیم با آذر.سی.آر.ام به شما صاحبان سالن های زیبایی کمک کنیم مشتریان خود را به مشتریان وفادار و دائمی تبدیل کنید. به طوریکه با صرف هزینه اندک، در هر زمان دلخواه پیام و محتوای خود را با هزینه یک پیامک به مخاطب برسانید و آن ها را برای حضور دوباره در سالن زیبایی ترغیب کنید.
شما صفحه اختصاصی خود در آذر سی آر ام را با محتواهایی چون نمونه کارها، قیمت ها، تخفیف ها، اخبار، تصاویر و ویدئوها خواهید داشت. همچنین شما درگیر مسائلی چون طراحی سایت نخواهید شد. ما نیز به شما کمک می کنیم که شماره موبایل مشتریان خود را جمع آوری کنید و به شماره هایی که دارید و فکر می کنید مشتری واقعی هستند، به صورت هدفمند هر مورد جدیدی را اطلاع دهید.
برای مشاهده قابلیت های سامانه azarcrm و برخی از پروژه های اجرا شده، فقط کافیست عبارت آرایشگاه را به شماره 1000041041 ارسال کرده و یا با شماره های 09381111813 و 04135575484 تماس بگیرید.