آذر سی آر ام

خانه

حساب من

ثبت نام

خدمات آذر.سی.آر.ام به آژانس های گردشگری

اگرچه در سال های اخیر اپیدمی کرونا، ضربات سنگینی به صنعت گردشگری دنیا وارد کرده است اما نمی توان این موضوع را کتمان کرد که عصر حاضر، عصر گردشگری و دورانی است که اقتصاد بسیاری از کشورها بر اساس گردشگری تعریف می شود.
آژانس های مسافرتی و شرکت های فعال در حوزه گردشگری معمولا با حجم عظیمی از مقصدهای گردشگری، تورها و برنامه ها مواجه هستند که اطلاع رسانی همه آن ها برای مشتریان تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.
آژانس های گردشگری به سیستم اطلاع رسانی نیاز دارند که بتواند لحظه به لحظه قابلیت به روز رسانی و ارتباط با مشتری داشته باشد. برای نمونه شما تورهای لحظه آخری موضوعی هستند که هم علاقمندان زیادی دارند و هم اینکه به دلیل فرصت زمانی کم، امکان اطلاع رسانی گسترده وجود ندارد. شاید ارسال پیامک انبوه می تواند گزینه خوبی باشد اما آیا ارسال هدفمند پیامک بهتر نیست؟
ما تلاش می کنیم با آذر سی آر ام به شما فعالان حوزه گردشگری کمک کنیم که با مخاطبان واقعی به صورت دائمی ارتباط داشته باشند و با صرف هزینه اندک، در طول سال و در هر زمان دلخواه پیام و محتوای خود را با هزینه یک پیامک به مخاطب برسانید.
شما صفحه اختصاصی خود در آذر سی آر ام را با محتواهایی چون پوسترها، تصاویر، ویدئوهایی از تورها و مقاصد گردشگری و خدمات خواهید داشت. همچنین شما درگیر مسائلی چون طراحی سایت نخواهید شد. ما نیز به شما کمک می کنیم که شماره موبایل مشتریان خود را جمع آوری کنید و به شماره هایی که دارید و فکر می کنید مشتری واقعی هستند، به صورت هدفمند هر مورد جدیدی را اطلاع دهید.
برای مشاهده قابلیت های سامانه azarcrm و برخی از پروژه های اجرا شده، فقط کافیست عبارت مسافرت را به شماره 1000041041 ارسال کرده و یا با شماره های 09381111813 و 04135575484 تماس بگیرید.