آذر سی آر ام

خانه

حساب من

ثبت نام

خدمات آذر سی آر ام به سازمان ها

 نویسنده:  آذر سی آر ام

سازمان های دولتی وظایفی تعریف شده دارند که بر اساس این وظایف، اقدام به خدمت رسانی در حوزه خود می کنند. در این میان روابط عمومی های این سازمان ها همیشه در تلاش هستند تا بازتاب خوبی از اقدامات صورت گرفته در سازمانشان را به عموم مردم و به خصوص مخاطبان خاص خود، ارائه کنند. ارائه اقدامات صورت گرفته به شکل انتشار در رسانه ها، سایت و شبکه های اجتماعی سازمان و شکل های مرسوم دیگر شاید نتواند آنطور که باید و شاید این گزارش ها و اخبار را به دست مخاطبان واقعی برساند. این در حالیست که این روزها استارتاپ های متعددی برای کمک به این سازمان ها رشد یافته و بسیاری از نقاط ضعف اطلاع رسانی سازمان ها را پوشش می دهند.

استارتاپ های ارتباط با مخاطبان از جمله سازمانه آذر.سی.آر.ام از جمله این ایده های جدید فناورانه هستند که جایگاه خود را در کنار سایر روش های سنتی و مدرن اطلاع رسانی کسب کرده اند. شما با این استارتاپ می توانید مخاطبان واقعی سازمان خود را پیدا کرده و تنها با یک پیامک عادی در هر زمان از شبانه روز، خبرها، عکس ها، گزارش ها، ویدئو ها و هر مورد دیگری را به دست مخاطبان خود برسانید.

امروزه سازمان های پیشرو با سامانه آذر.سی.آر.ام و سامانه های مشابه همکاری می کنند و به عنوان نمونه سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی یکی از این سازمان های پیشروست که سال های متمادی از خدمات این سامانه به منظور اطلاع رسانی بهتر استفاده کرده است. انتشار متناوب اخبار، گزارش بازدید ها و دیدارها، تصاویر و گزارش های عملکردی از جمله مواردی است که آذر سی آر ام برای بهبود اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی انجام می دهد.

سامانه آذر سی آر ام به عنوان سامانه ارتباط با مشتری در ادامه نیز آمادگی دارد تا این خدمات را به سازمان ها، ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی ارائه دهد. ارتباط دائم و همیشگی با مخاطبان تنها با استفاده از پیامک، داشتن صفحه وب اختصاصی با قابلیت به اشتراک گذاری عکس، متن، ویدئو، پی دی اف و سایر موارد مورد نیاز و امکان نظرسنجی از قابلیت های این سامانه است.