آذر سی آر ام

خانه

حساب من

ثبت نام

یک تولیدکننده ماسک چگونه از خدمات آذر.سی.آر.ام استفاده می کند؟

 نویسنده:  آذر سی آر ام

بیشتر شرکت های تولیدی نیازمند ارتباط با نمایندگی ها، مشتریان عمده و خرده و همکارانی هستند که در شبکه فروش آن ها را همراهی می کنند. هر تولید کننده ای به خوبی می داند که هماهنگی و اطلاع رسانی به موقع و دقیق در زمینه اقدامات جدید، محصولات عرضه شده و رویدادها چقدر می تواند دشوار و پیچیده باشد و به خصوص اینکه ممکن است نتیجه لازم را به همراه نداشته باشد. امروزه تولیدکننده های بیشتری برای رفع مشکل اطلاع رسانی و ارتباط با مشتری و شبکه فروش از استارتاپ ها و سامانه ها استفاده می کنند.

گروه تولیدی صوفیا که مرغوبترین نوع ماسک را در کشور تولید می کند از جمله مشتریان سامانه آذر.سی.آر.ام است و از خدمات این سامانه به طور کامل بهره می برد. تبلیغ انبوه و هدفمند محصولات تولیدی برای فروش بیشتر و برندسازی در کنار اطلاع رسانی از وضعیت تولید، محصولات جدید و رویدادها برای مشتریان قدیمی تنها با یک پیامک از جمله خدماتی است که آذر سی آر ام به گروه تولیدی صوفیا ارائه می دهد. در کنار این شبکه فروش و نمایندگی ها نیز به عنوان همکاران این گروه تولیدی در حوزه توزیع و فروش محصول، از جمله مخاطبانی هستند که اطلاع رسانی هایی خاص این افراد و مراکز نیز به کمک سامانه آذر.سی.آر.ام انجام می شود.

سامانه آذر سی آر ام به عنوان سامانه ارتباط با مشتری در ادامه نیز آمادگی دارد تا این خدمات را به سایر تولید کننده ها، کارخانه ها، شهرک ها و مراکز صنعتی از جمله فعالان اقتصادی ارائه دهد. ارتباط دائم و همیشگی با مخاطبان و مشتریان تنها با استفاده از پیامک، داشتن صفحه وب اختصاصی با قابلیت به اشتراک گذاری عکس، متن، ویدئو، پی دی اف و سایر موارد مورد نیاز و امکان نظرسنجی و برگزاری جشنواره و مسابقه از قابلیت های این سامانه است.