آذر سی آر ام

خانه

حساب من

ثبت نام

آذر.سی.آر.ام چیست؟

خدمات سامانه آذر. سی. آر. ام (azarCRM)  بسیار فراتر از یک کارت ویزیت الکترونیکی است. این سامانه ارتباطاتی سعی دارد تا ارتباط با مخاطب را به نحو احسن، سریع و مستمر حفظ نماید. در واقع آذر.سی.آر.ام یک سامانه خلاق ارتباط با مشتری است.
تیم متخصص آذر. سی. آر. ام قبل از آغاز این استارتاپ، مشکلات مربوط به ارتباط با مخاطبان و مشتریان بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ، سازمان ها و ادارات را مورد بررسی قرار داده است تا با ارائه سیستمی جامع به چالش های پیش رو پاسخ دهد.
با اطمینان به آذر. سی. آر. ام شما می توانید تمام فکر و توان خود را روی توسعه کسب و کار و فروش بیشتر محصول و معرفی خدماتتان متمرکز نموده و صاحب مشتریان وفادار باشید.

هدف تیم آذر. سی. آر. ام، زمینه سازی برای موفقیت شما در کسب و کارتان
امکاناتی که آذر سی آر ام برای شما و کسب و کار شما فراهم می کند، بسیار فراتراز آن چیزی است که شما انتظار دارید. این خدمات هر روزه در حال افزایش است و تیم فنی آذر سی آر ام بی وقفه در حال افزایش امکانات برای موفقیت بیشتر شما و کسب و کارتان هستند.
امکانات این سامانه شامل ایجاد هر نوع ارتباط مستمر و خلاقانه با مشتریانتان است. اگرچه سامانه آذر. سی. آر. ام یک صفحه اختصاصی همانند سایت رسمی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید هر نوع محتوای متنی، نوشتاری، تصویری، ویدئویی و صوتی را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید و شما را از داشتن یک سایت پرهزینه و پردغدغه، رهایی می بخشد، امکانات دیگری را نیز به شما می دهد تا ارتباط دوجانیه با مخاطبان و مشتریان خود داشته باشید. برای نمونه شما می توانید مسابقه برگزار کرده و یا در زمینه محصولات و خدمات خود نظرسنجی کنید. باشگاه مشتریان خود را تاسیس کرده و مشتریانتان را دائما به سمت صفحات مجازی خود هدایت کنید.

وقتی از خدماتی فراتر صحبت می کنیم...
تیم فنی آذر. سی. آر. ام متشکل از برنامه نویسان، کارشناسان حوزه اطلاع رسانی و تولید محتوا، کارشناسان حوزه کسب و کار، متخصصان تبلیغات و متخصصان بازاریابی، علاوه بر ارائه خدمات اصلی این سامانه، خدماتی چون ارسال انبوه پیامک، مشاوره و همکاری در زمینه تولید انواع محتوای مورد نیاز اعم از فیلم، عکس، گرافیک، صوت، متن تبلیغاتی، مدیریت رایگان محتوا و مشاوره و طراحی کمپین های تبلیغاتی و سایت را برای شما فراهم می کند.