آذر سی آر ام

خانه

حساب من

ثبت نام

خدمات آذر.سی.آر.ام به فروشندگان پوشاک کودک

فروش پوشاک کودکان اگرچه سختی های خودش را دارد اما در عین حال می تواند زیبایی های بسیاری داشته باشد که بخشی از آن خود کودکان هستند. پس شاید بتوان گفت که فروشندگان پوشاک کودکان کسانی هستند که خودشان کودک درون فعالی دارند و از آن لذت می برند.
اما شاید یکی از دغدغه های فروشندگان لباس کودک، نوع ارتباطی است که با مشتریان خود باید داشته باشند. اگرچه مشتریان واقعی این قشر کودکان هستند اما در عمل شما با والدین کودکان در ارتباط هستید.
متاسفانه این روزها فروش حضوری به دلیل همه گیری بیماری کرونا کمتر شده و خرید آنلاین به یکی از عادت های والدین تبدیل شده است. به طوریکه فروش از طریق سایت، تلگرام و اینستاگرام فروشندگان لباس کودک از فروش حضوری پیشی گرفته است.
ما تلاش می کنیم با آذر سی آر ام به شما فروشندگان زحمتکش لباس کودک کمک کنیم تا مشتریان خودتان را شناسایی کنید و با حداقل امکانات مانند ارسال یک پیامک جنس های جدید، تخفیف ها و جشنواره هایتان را به آن ها یادآوری کنید.
شما صفحه اختصاصی خود در آذر سی آر ام را با محتواهایی چون معرفی فروشگاه، شعب، سایت و آدرس ها در فضای مجازی، ویدئوها و فایل های صوتی تبلیغی و آموزشی و همچنین تصاویر لباس ها خواهید داشت. شما درگیر مسائلی چون طراحی سایت نخواهید شد. ما نیز به شما کمک می کنیم که شماره موبایل مشتریان خود را جمع آوری کنید و به شماره هایی که دارید، هر مورد جدیدی را اطلاع دهید.
همچنین ما بانک اطلاعاتی شامل بیش از 8000 شماره تلفن والدین به همراه تاریخ تولد کودکانشان را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید موارد جدید را به آن ها اطلاع داده و حتی در روز تولدشان پیامک های تبریک و تخفیف برایشان بفرستید.
برای مشاهده قابلیت های سامانه azarcrm و برخی از پروژه های اجرا شده، فقط کافیست عبارت azarcrm را به شماره 1000041041 ارسال کرده و یا با شماره های 09381111813 و 04135575484 تماس بگیرید.