آذر سی آر ام

خانه

حساب من

ثبت نام

خدمات آذر.سی.آر.ام به قنادی ها

قنادی ها، شیرینی فروشی ها و فروشندگان هر محصول شیرین، وظیفه خطیری برعهده دارند. شما باید کام مردم را شیرین کنید و سازنده اصلی لحظات شیرین تک تک افراد جامعه به خصوص در روزهای خاص زندگی شان باشید.
تصور کنید که چقدر عالی می شد اگر می توانستید بانک اطلاعاتی از مشتریان خود داشته باشید و بدانید که تاریخ تولد، سالگرد ازدواج و یا سایر مناسبت هایشان چه روزهایی است. در این صورت چه کارهایی که می شد برای رونق کسب و کار انجام داد.
حال تصور کنید که اگر صفحه ای داشتید که می توانستید تصاویر کیک های خود را روی آن قرار دهید و مشتری هایی که پیامک تبریک شما را دریافت کرده اند، به این صفحه هدایت شده و با انتخاب نوع کیک، آن را به صورت تلفنی یا آنلاین به شما سفارش دهند.
این ها تصور نیست. ما در آذر سی آر ام به این آرزوها جامه عمل پوشانده ایم و همه این امکانات را از صفحه اختصاصی تا ارسال اتوماتیک پیامک در اختیار شما قرار می دهیم.
شما صفحه اختصاصی خود در آذر سی آر ام را با محتواهایی چون آدرس شعب، آدرس های فضای مجازی، تصاویر کیک ها و شیرینی ها، فیلم ها و فایل های صوتی آموزشی خواهید داشت. شما درگیر مسائلی چون طراحی سایت نخواهید شد. ما نیز به شما کمک می کنیم که شماره موبایل مشتریان خود را جمع آوری کنید و به شماره هایی که دارید، هر مورد جدیدی را اطلاع دهید.
همچنین ما بانک اطلاعاتی شامل بیش از 8000 شماره تلفن والدین به همراه تاریخ تولد کودکانشان را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید در روز تولدشان پیامک های تبریک و تخفیف برایشان بفرستید و شادی مشتری های خود را صدچندان کنید.
برای مشاهده قابلیت های سامانه azarcrm و برخی از پروژه های اجرا شده، فقط کافیست عبارت azarcrm را به شماره 1000041041 ارسال کرده و یا با شماره های 09381111813 و 04135575484 تماس بگیرید.