آذر سی آر ام

خانه

حساب من

ثبت نام

خدمات آذر.سی.آر.ام به سینماداران

هم نسل های امروزی و هم نسل های گذشته، خاطرات زیادی از سینما دارند. از قیصر و گاو گرفته تا دونده و ناخدا خورشید. از کانیمانگا و آژانس شیشه ای گرفته تا جدایی نادر از سیمین.
همه ما می دانیم که این روزها سینماها حال و روز خوشی ندارند. همه گیری کرونا، سینماها را نیمه تعطیل کرده و اینترنت تا حدودی نفس سینماها را گرفته...
ولی ما می خواهیم با آذر سی آر ام کمک حال سینماها باشیم. به سینماها کمک کنیم که مشتری های خودشان را شناسایی کنند، فیلم های جدید را به آن ها اطلاع دهند و برنامه های اکران را به سرعت و با ارسال تنها یک پیامک در اختیار علاقمندان به فیلم و سینما قرار دهند.
شما صفحه اختصاصی خود در آذر سی آر ام را با محتواهایی چون معرفی سینما، برنامه های اکران، تیزر فیلم های جدید و تصاویری از سینما و پوستر فیلم ها خواهید داشت. ما نیز به شما کمک می کنیم که شماره موبایل مشتریان خود را جمع آوری کنید و به شماره هایی که دارید، برنامه های خود را اطلاع دهید.
برای مشاهده قابلیت های سامانه azarcrm و برخی از پروژه های اجرا شده، فقط کافیست عبارت azarcrm را به شماره 1000041041 ارسال کرده و یا با شماره های 09381111813 و 04135575484 تماس بگیرید.